Η ενυδάτωση - LadiesRun

Η ενυδάτωση

H ΣΩΣΤΗ ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ

ΤΟ ΟΠΛΟ ΤΟΥ ΔΡΟΜΕΑ

Το νερό αποτελεί το 60% του ανθρώπινου βάρους , το 75% της συνολικής μάζας των μυών, ενώ το μεγαλύτερο ποσοστό σημαντικότατων οργάνων του ανθρώπινου σώματος αποτελείται από αυτό. Ένας μέσος ενήλικας, καταναλώνει περίπου 1 τόνο νερό ετησίως, δηλαδή, αναλογικά 15 έως 20 φορές το σωματικό του βάρος.

Η ελλιπής υδάτωση επηρεάζει αρνητικά την καρδιαγγειακή λειτουργία, τη λειτουργία των νεφρών και  την εγκεφαλική λειτουργία, ενώ μειώνει την ευελιξία των μυών και αρθρώσεων. Όλα αυτά επιδρούν αρνητικά στη ψυχική μας διάθεση.

Φροντίζουμε λοιπόν να διατηρούμε τον οργανισμό μας σωστά ενυδατωμένο κατά τη διάρκεια έντονης άσκησης και αυτό  δεν το ξεχνάμε λεπτό στο Ladies Run. Κατά τη διάρκεια του αγώνα, σε σταθμούς στη διαδρομή και στον τερματισμό, οι εθελοντές θα προσφέρουν στις Ladies τον πιο πολύτιμο σύμμαχο, το νερό!

Ladies είστε έτοιμες για τρέξιμο; Φορέστε καπέλο, βάλτε αντηλιακό και ακολουθήστε τα 5 tips ενυδάτωσης στην καθημερινότητά σας:

1. Μην περιμένετε να διψάσετε! Πιείτε νερό σε τακτά χρονικά διαστήματα. Η δίψα εμφανίζεται σε -2% του σωματικού βάρους. Αν φτάσετε στο σημείο να διψάσετε, έχετε πάθει μια ελαφρά μορφή αφυδάτωσης.
2. Πιείτε τουλάχιστον 1,5 λίτρο νερό/ημέρα (περίπου 8 ποτήρια).
3. Μην παραλείπετε να έχετε μαζί σας ένα μπουκάλι νερό, στην τσάντα, στο γραφείο, δίπλα στο κρεβάτι. Βλέποντας και μόνο το νερό, θα διψάσετε.
4. Πιείτε ένα ποτήρι νερό πριν το φαγητό. Έτσι θα νιώσετε πιο γρήγορα κορεσμό με αποτέλεσμα να καταναλώσετε μικρότερη μερίδα στο γεύμα σας.
5. Φτιάξτε το δικό σας αρωματικό νερό. Προσθέστε λίγο χυμό από λεμόνι, δυόσμο ή άλλα μυρωδικά που αγαπάτε σε ένα λίτρο νερού και δώστε του γεύση.